Проверете буксата на Вашия телевизионен приемник, дали не е разместена или извадена;
Изключете телевизиония приемник от електрическото захранване за няколко минути, като преди да го включите, извадете САМ модула. Поставете го отново и след това включете телевизионния приемник;
Изберете вида на предоставеното Ви устройство от раздел НАСТРОЙКИ и следвайте инструкциите, за да се уверите, че сте спазили всички указания.
Ако проблемът е в липса на някои канали, опитайте да пренастроите напълно Вашия телевизионен приемник.
Рестартирайте Вашия кабелен модем, като го изключите от електрическото захранване за няколко минути и след това го включете отново;
Рестартирайте Вашия компютър;
Проверете настройките на Вашия компютър за евентуална забрана на мрежовата карта или забрана от друга активна програма;
Ако ползвате рутер, рестартирайте и него, като го изключите от електрическото захранване за няколко минути , както и кабелния модем и ги включите отново в последователност, първо кабелния модем, а след това и рутера.
Рестартирайте Вашето ONU, като го изключите от електрическото захранване за няколко минути и след това го включете отново;
Рестартирайте Вашия компютър;
Проверете настройките на Вашия компютър за евентуална забрана на мрежовата карта или забрана от друга активна програма;
Уверете се ,че устройството , което е свързано с ONU не е сменено или при подмяна, не сте пропуснали да продиктувате MAC – адреса на новото устройство;
Ако ползвате рутер, рестартирайте и него, като го изключите от електрическото захранване за няколко минути , както и ONU и ги включите отново в последователност, първо ONU, а след това и рутера.